Klacht Van Wijnen: Rioolstank lucht en onfrisse lucht in nieuwbouwkoop woning proeftuin Erasmusveld WTW unit

sad Niet opgelost
Nieuwbouwkoper Erasmusveld

Rioolstank overlast al meer dan 3 weken in nieuwbouw koopwoning PROEFTUIN ERASMUSVELD DEN HAAG.
Project heeft een prijs voor groen gewonnen.

Van Wijnen en Kin
Vandaag zijn er werkzaamheden verricht na 7 weken sinds de eerste melding. Nu is het afwachten en kijken of de klachten met rioollucht daadwerkelijk zijn opgelost. Maw AFWACHTEN EN HOPEN.

Van Wijnen
    Wij hebben uw klacht intern in behandeling genomen en er zal zo spoedig mogelijk contact met u worden opgenomen.
    Nieuwbouwkoper Erasmusveld
    Na 3 weken rioollucht, putlucht en kooklucht, dagelijks mailcontact met de bouwer Van Wijnen en installatie partij Kin, is men erachter gekomen dat de buizen op de WTW unit verkeerd waren gekoppeld, zowel bij mij als bij de onderburen. Dat is vorige keer aangepast. Helaas is er nog steeds veel warme onfrisse lucht. Ik heb last van hoofdpijn, misselijkheid, braken, haaruitval door stress en slaap niet goed. Het is vreselijk dat het zo lang duurt. Het probleem is nog steeds niet volledig opgelost. Zeer teleurgesteld in project Proeftuin Erasmusveld Leyhof, dat een prijs voor groen heeft gewonnen. Dit verwacht een nieuwbouw koper niet.
    Goedemorgen,

Er zal vandaag intern overleg plaatsvinden, om tot de juiste oplossing te komen. Na dit overleg wordt er uiteraard weer contact met u opgenomen.

Voor nu wens ik u alvast een fijne dag.
    Goedemiddag,

Zoals bij u bekend, vinden er vandaag werkzaamheden plaats en zullen de klachten worden verholpen.
    Daarmee sluit ik deze klacht graag af.

Fijne dag!

Ook een klacht indienen over Van Wijnen?