Klacht Van Wijnen: Vervolg: Lekkageschade sinds 2018 met nog steeds geen oplossing

B.L. Nijhuis

Het wordt eigenlijk alleen maar gekker. De klacht op klachtenkompas wordt beantwoord met we nemen vandaag contact op. We zijn inmiddels 12 dagen verder en er is nog steeds niets gebeurd. Schandalig maar wel in lijn met hoe de communicatie en service van Van Wijnen kennelijk is. In de tussentijd zijn er van allerlei beloftes gedaan maar nog steeds is het probleem niet verholpen.

Lekkage moet eindelijk opgelost worden. De lekdetectie is reeds gedaan en de vervolgstap is ook bekend.

B.L. Nijhuis
    Nog geen reactie van Van Wijnen gehad. Wel een smsje van een dakdekkers bedrijf om een afspraak te maken. Echter geen idee wat nu de bedoeling is. Communicatie blijft kennelijk erg lastig.
    Van Wijnen
    Goedemiddag,

Goed om te horen dat het inmiddels mogelijk is om een afspraak in te plannen. Hierbij controleren wij graag voor de zekerheid of de afspraak inmiddels is bevestigd.

Wij horen graag van u.
    B.L. Nijhuis
    Omdat jullie via de email en telefonisch niet bereikbaar zijn. Kunnen jullie aangeven wat precies de bedoeling is? Voordat ik een afspraak met een dakdekkersbedrijf wil ik wel graag weten wat zij gaan doen.
    Van Wijnen
    Goedemorgen,

Inmiddels is er contact geweest via de mail en via de telefoon. Daarbij is uitgelegd wat het probleem is en hoe dit wordt opgelost. Dit is ook nogmaals naar u gemaild. Heeft u deze mail ontvangen?

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Van Wijnen?