Klacht Van Zee Vastgoed BV: borg niet terug krijgen

Klachtnummer
# 9415
Gebruiker
mup78
Datum
0 reacties

Details

De klacht

na het beeindigen van mijn huurcontract, waarin ik in mijn huurperiode vele dure verbeteringen aan het huis heb gemaakt maar helaas de gezondheidsomstandigheden zo slecht bleven dat ik toch het huis moest verlaten, is mijn huurbaas ( makelaardij van Zee) niet bereid mijn borg van 1275 euro terug te betalen. Ik heb zelfs niet de kans gehad om spullen die van mij waren ( laminaat, thermostaat, keukenkastjes) die hij zou overnemen maar niet voor wil betalen eruit te halen. hij heeft het slot veranderd en dat was het. ben nu al vier maanden bezig om het bedrag wat voor mij echt heel hoog is terug te krijgen.

De oplossing

het nestje terug betalen van mijn borg, heb nooit huurachterstand gehad en heb het huis in een betere toestand achtergelaten dan toen ik het huurde dus lijkt me logisch

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Van Zee Vastgoed BV hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Van Zee Vastgoed BV?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen