Klacht VandeBron: Afgeschreven termijnbedrag nog niet teruggestort, na onterechte betaling.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 353168
Gebruiker
#ikwilgeenvandebron
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hoewel mijn contract uiteindelijk geannuleerd is, heb ik wel het eerste termijnbedrag betaald.
Omdat ik geen enkele betaalverplichting heb (want geen contract en per mail bevestigd door Van de Bron), zie ik dit bedrag graag terug op mijn rekening. Dit is tot op heden niet gebeurd. Graag zie ik het bedrag spoedig retour op mijn rekening. Bij voorbaat dank.

De oplossing

Contact opnemen en bedrag binnen twee weken retour.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

VandeBron is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
#ikwilgeenvandebron
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen reactie van Vandebron. Onmogelijk om contact te krijgen, blijkbaar.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over VandeBron?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen