Klacht VandeBron: Afschrijven maandelijks bedrag terwijl contract niet ingegaan is.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 385896
Gebruiker
M. Verhoeckx
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Nadat ik via de consumentenbond vergelijkinssite een offerte had gevraagd, ontving ik een contractsbevestiging, met bijzonder afwijkende tarieven. Vreemd dat je meteen een contractsbevesiging krijgt op 9 aug, maar die heb ik op dezelfde dag geannuleerd . Op 16 aug kreeg ik een bevestiging dat het geannuleerd was. Op 22 aug. wordt, zelfs nog binnen de wettelijke bedenktijd voor de contractsbevestiging het maandelijkse bedrag van mijn rekening gehaald door vdBron. In mijn ogen een wederrechtelijke toeeigening. Kortom diefstal.

Gewenste oplossing

Excuus en hopen voor anderen dat ze dit niet meer doen
Geboden oplossing
Mijn ervaring met vd bron energiecrisis niet best. Ze verschuilen zich achter niet correcte argumenten. Geen partij om mee in zee te gaan
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over VandeBron?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen