Opgelost door VandeBron: Begint op oplichting te lijken

sad Opgelost
B. Arts

De jaarafrekening van 2020 klopt niet, er zijn te hoge tarieven gehanteerd. Ik heb recentelijk al meerdere keren contact gehad met Vandebron;
1. De tarieven op Mijn Vandebron zijn hoger dan op mijn contract. Volgens de medewerker zou het "wel goedkomen"
2. Ik kreeg een aanbod voor contractverlenging, deze heb ik geaccepteerd, bleken er op het contract hogere tarieven te staan. Volgens de medewerker een foutje....
3. Nu dus weer een onjuiste afrekening.
Krijg het gevoel dat Vandebron de boel probeert op te lichten.

Ik heb 2 weken geleden hierover een mail gestuurd. Nog geen reactie gehad (past goed bij de rest van de communicatie vanuit deze organisatie)

Contact met mij opnemen!!! En dan controleren of ik gelijk heb, en zo ja, een juiste afrekening maken.

VandeBron
    Zojuist heb ik je klacht in behandeling genomen en je vragen per mail beantwoord. Ik stel voor om onze verdere communicatie per mail te laten verlopen.

Martijn
    Special Care

B. Arts
Blijkbaar worden contractueel afgesproken tarieven gedurende het contract door Vanebron aangepast wanneer dit contract doorloopt in een nieuw jaar. Ik had hier geen rekening mee gehouden. Ik heb een uitgebreide mail gekregen waarin dit voorgerekend is. Wat dat betreft is het nu oke voor mij, al mis ik hierin nog wel een stukje openheid en inzicht aangezien ik dit blijkbaar niet wist. Waarom ik nog niet 100% tevreden ben is het feit dat ik helaas pas na een melding via klachtenkompas contact kreeg met Vandebron. Waarom kreeg ik niet zo snel een reactie na mijn klacht 2 weken geleden? Maar goed, inmiddels ben ik overgestapt naar een andere partij, laten we hopen dat het daar wat beter gaat.

Ook een klacht indienen over VandeBron?