Opgelost door VandeBron: Begint op oplichting te lijken
Details
De klacht
De jaarafrekening van 2020 klopt niet, er zijn te hoge tarieven gehanteerd. Ik heb recentelijk al meerdere keren contact gehad met Vandebron;1. De tarieven op Mijn Vandebron zijn hoger dan op mijn contract. Volgens de medewerker zou het "wel goedkomen"
2. Ik kreeg een aanbod voor contractverlenging, deze heb ik geaccepteerd, bleken er op het contract hogere tarieven te staan. Volgens de medewerker een foutje....
3. Nu dus weer een onjuiste afrekening.
Krijg het gevoel dat Vandebron de boel probeert op te lichten.
Ik heb 2 weken geleden hierover een mail gestuurd. Nog geen reactie gehad (past goed bij de rest van de communicatie vanuit deze organisatie)
De oplossing
Contact met mij opnemen!!! En dan controleren of ik gelijk heb, en zo ja, een juiste afrekening maken.Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.