Klacht VandeBron: Bevestiging herroeping aanmelding

Wou12345

Vandebron reageert niet op mijn herroeping van de aanmelding. Telefonisch niet bereikbaar. Zeer veel slechte reviews op internet. Zit er niet op te wachten daf ze aanmelding toch doorzetten dus wil gewoon een bevestiging.

Schriftelijke bevestiging

VandeBron
    Beste meneer en/of mevrouw Albers,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat wij uw herroeping nog niet hebben verwerkt. Graag ga ik hier nader op in;

Het is de afgelopen periode ontzettend druk waardoor we een aanzienlijke achterstand hebben opgelopen in het beantwoorden van onze e-mails en contactformulieren. Hier wil ik dan ook mijn oprechte excuses aanbieden. Ik zie dat mijn collega van ons webcare team uw contractaanvraag inmiddels heeft geannuleerd en hier een automatische bevestiging van is verzonden. Hierdoor blijft alles bij het oude en zullen wij de levering van energie niet starten. Wij hopen u in de toekomst nog een keer terug te kunnen verwelkomen.

Mocht u nog vragen hebben, dan help ik u natuurlijk graag. Ik wens u een fijne dag en alvast een prettig weekend toe!

Coen
    Serviceteam Vandebron

Ook een klacht indienen over VandeBron?