Opgelost door VandeBron: Foutieve incasso's

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 184377
Gebruiker
M.L. Swagerman
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Sinds april ben ik overgestapt naar een andere energieleverancier. Afrekening gehad. Daarmee afgesloten.
Maar niet voor VandeBron. Ze hebben tot 3 maal toe onrechtmatig geld geïncasseerd (mei, juni en juli). Zelf gestorneerd (en hierover gecommuniceerd). Vervolgens zowel telefonische en bevestigingen per mail dat ik echt geen klant meer ben en ik echt niks meer hoef te betalen. Tot de dag van vandaag ontvang ik betalingsherinneringen en aanmaningen. Vandaag een aanmaning gehad waar ook gedreigd wordt met incassokosten. En het erge is; ze hebben helemaal nergens recht op!

De oplossing

Heb al zoveel energie en tijd in jullie gestopt, dit is werkelijk belachelijk.
Haal me uit jullie systeem. Ik wil niks meer met jullie te maken hebben!

2 reacties

  1. Auteur
    VandeBron
    Datum
    Beste Maarten,

    Sorry! Je hebt van ons één of meerdere e-mails gekregen waarin we je wijzen op een openstaande betaling. Deze hebben wij onterecht naar je verzonden. Dit is niet netjes of correct van ons en hiervoor willen wij onze oprechte excuses aanbieden.

    Het is misschien moeilijk te geloven, zeker na de vorige beloftes, maar we hebben de oorzaak in ons systeem inmiddels kunnen achterhalen en ook direct verholpen. Daarmee kan ik je dan ook garanderen dat deze situatie niet nogmaals voorkomt.

    Van incassokosten is geen sprake, want we schakelen geen incassobureau in en uiteraard word je nergens als wanbetaler geregistreerd. We beseffen dat het moeilijk zal zijn om het goed te maken maar om het ongemak een beetje te verzachten is er een excuus naar je onderweg.  

    Vriendelijke groet,
    Jochem 

    ServiceTeam Vandebron
  2. Auteur
    M.L. Swagerman
    Datum
    Afhandeling lijkt naar wens, wachten of er nog verdere berichten komen. Zo nee; oprecht tevreden

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M.L. Swagerman
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over VandeBron?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen