Een jaar contract afgelosten bij van de bron met een welkomspremie. op de eindafrekening mis ik de welkomspremie.
Diverse pogingen gedaan om contact te krijgen met van de bron. krijg elke keer als antwoord dat de finaciele afdeling hier mee bezig is.
Service van 'van de bron' is zeer slecht, ik zal dan ook niemand adviseren om over te stappen naar van de bron.
De oplossing
dat mijn welkomspremie wordt betaald.
2 reacties
Auteur
Ge
Datum
Ook hier krijg ik geen reactie van vandebron.
Auteur
VandeBron
Datum
Dit is onze laatste reactie
Beste meneer/mevrouw Sluiman, Hartelijk bedankt voor je review. Het is begrijpelijk dat je het niet prettig vindt dat er in eerste instantie geen korting/welkomspremie verrekend is. Ik zie dat er momenteel een correctienota wordt opgemaakt met daarop de afgesproken korting. Wanneer je deze hebt ontvangen vindt de restitutie van de korting binnen uiterlijk 14 dagen plaats. Vanwege enorme drukte duurt het langer dan gewenst, mijn excuses voor dit ongemak. Ik vertrouw erop dat je hiermee voldoende geïnformeerd bent. Met vriendelijke groet, Joris, Serviceteam Vandebron
Uiteindelijke oplossing
Auteur
Ge
Datum
Uiteindelijke oplossing
Jullie hebben eindelijk gereageerd!! En ik krijg mijn korting eindelijk terug...... maar helaas ook dit kan van de bron niet in 1 keer goed doen!!! Mis de helft van mijn korting..... nogmaals ik zal niemand adviseren om naar van de bron over te stappen!!!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
Ook een klacht indienen over VandeBron?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.