Klacht VandeBron: Geen reactie op mijn vraag waar mijn welkomspremie blijft.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 422625
Gebruiker
Ge
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Een jaar contract afgelosten bij van de bron met een welkomspremie.
op de eindafrekening mis ik de welkomspremie.

Diverse pogingen gedaan om contact te krijgen met van de bron. krijg elke keer als antwoord dat de finaciele afdeling hier mee bezig is.

Service van 'van de bron' is zeer slecht, ik zal dan ook niemand adviseren om over te stappen naar van de bron.

De oplossing

dat mijn welkomspremie wordt betaald.

2 reacties

  1. Auteur
    Ge
    Datum
    Ook hier krijg ik geen reactie van vandebron.
  2. Auteur
    VandeBron
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw Sluiman,
    Hartelijk bedankt voor je review. Het is begrijpelijk dat je het niet prettig vindt dat er in eerste instantie geen korting/welkomspremie verrekend is. Ik zie dat er momenteel een correctienota wordt opgemaakt met daarop de afgesproken korting. Wanneer je deze hebt ontvangen vindt de restitutie van de korting binnen uiterlijk 14 dagen plaats. Vanwege enorme drukte duurt het langer dan gewenst, mijn excuses voor dit ongemak. Ik vertrouw erop dat je hiermee voldoende geïnformeerd bent.
    Met vriendelijke groet,
    Joris, Serviceteam Vandebron

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ge
Datum
Uiteindelijke oplossing
Jullie hebben eindelijk gereageerd!! En ik krijg mijn korting eindelijk terug...... maar helaas ook dit kan van de bron niet in 1 keer goed doen!!! Mis de helft van mijn korting..... nogmaals ik zal niemand adviseren om naar van de bron over te stappen!!!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over VandeBron?