Opgelost door VandeBron: Het bedrijf geeft "Niet Thuis" !

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 344019
Gebruiker
Lampie519
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Niet bereikbaar en geen antwoorden op gestelde vragen via website.
Ze zouden de overstap regelen maar krijg noch steeds rekeningen van mijn "oude" leverancier plus aanmerklelijk duurder.

Gewenste oplossing

De zaken goed regelen en mij een antwoord geven op mijn vragen.
Om te beginnen contact met mij opnemen.
Geboden oplossing
Vandebron heeft contact met mij opgenomen. Beloofd dat ze vanaf nu beter bereikbaar zijn. Of dat echt zo is kan ik nu niet zeggen.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

1 reactie

  1. Auteur
    VandeBron
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Frank,

    Naar aanleiding van ons prettige telefonisch contact van zojuist, stuur ik je dit bericht. Ondanks de zeer spijtige lange wachttijden ben ik blij dat ik je vragen naar tevredenheid heb kunnen beantwoorden.

    Ik wil je bedanken voor je geduld en een fijne dag gewenst!

    Velen groeten,
    Laura
    Service Team Vandebron

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over VandeBron?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen