Klacht VandeBron: huidige en actuele meterstanden/facturen zijn niet in te zien bij account

sad Niet opgelost
klachtenlijn

Wij wonen sinds vijf maanden in ons nieuwbouw woning en hebben ons lopende contract van onze energie leverancier overgenomen. Tijdens de bouw hadden we een bouwaansluiting lopen. Nu zijn we vanaf onze verhuizing bezig om bij van de Bron de administratie kloppend te krijgen. We kunnen onze juiste meterstanden niet inziet, facturen zijn actueel. Bij telefonisch contact krijgen we hierop geen antwoord wanneer dit is opgelost.

Ik wil graag in eerste instantie weten wanneer dit is opgelost. En dat ik op korte termijn (1 week) mijn huidige en actuele meterstanden en facturen in kan zien.

VandeBron
    Beste meneer/mevrouw,
    Hartelijk bedankt voor je bericht op klachtenkompas.nl. Het is begrijpelijk dat je graag je facturen en het actueel verbruik wilt inzien in je Mijn Vandebron omgeving. Momenteel ligt het verzoek tot het technisch oplossen van het bovenstaand probleem bij de desbetreffende afdeling. We gaan hier zo spoedig mee aan de slag. Wanneer het probleem opgelost is ontvang je terugkoppeling van ons hierover. Ik vertrouw erop dat je hiermee voldoende geïnformeerd bent.
    Joris, Serviceteam Vandebron

klachtenlijn
Ik zie nu pas het bericht van vandeBron. Dit is het antwoord wat ik constant krijg en waar ik weinig aan heb. Dit probleem is er al 5 maanden. Kan mij niet voorstellen dat als dit binnen deze tijd niet kan worden opgelost, het überhaupt wordt opgelost. Dat is er iets niet in orde binnen dit bedrijf.

Ook een klacht indienen over VandeBron?