Klacht VandeBron: Incasso lukt niet vanuit vande Bron!

Klachtnummer
# 371818
Gebruiker
F. Martini
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik ben nu al sinds november 2018 bezig met automatische incasso, wat vanuit de Bron niet lukt. Krijg berichten van incasso bureaus en heb al duizend keer contact gehad met van de Bron.
Ik zou nu wel eens contact willen hebben met de directie en vragen of ze van dit probleem af weten.
Echt verschrikkelijk irritant en ieder maand zeggen ze dat het de volgende maand is opgelost, maar NEE HOOR.
misschien kan de directie nu eens contact met mij opnemen!

Gewenste oplossing

De directie spreken en het probleem oplossen!

2 reacties

  1. Auteur
    F. Martini
    Datum
    Jammer dat de leiding, resp. directie de klachten niet leest en niet weet wat er met de klachten van de klanten gebeurd!
    Het probleem is weer NIET opgelost! Kreeg weer 2 berichten dat de overschrijving NIET gelukt is!
    In januari zou het al opgelost zijn!
    Echt schandalig.
    Ik zou zeggen ga GEEN contract aan met VAN DE BRON!!!
  2. Auteur
    VandeBron
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste F. Martini,

    Hartelijk bedankt voor je bericht via Klachtenkompas.nl. Zojuist heb ik per e-mail inhoudelijk gereageerd op uw klacht. Voor verdere afhandeling van de klacht wil ik u verwijzen naar deze reactie. Ik ga ervan uit dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd.

Ook een klacht indienen over VandeBron?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen