Klacht VandeBron: Korting van €150 bij overstap naar Vandebron niet ontvangen!

Klachtnummer
# 423908
Gebruiker
M.E. Hagemeijer
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In verband met het overstappen naar een andere energieleverancier heb ik op 24-01-2020 de eindafrekening ontvangen van “ Vandebron” Bij deze eindafrekening ontbreekt de korting van €150 die mij is toegezegd bij de overstap naar “ Vandebron” .
Bovenstaande heb ik “ Vandebron” per mail gemeld op 23 januari en op 5 februari 2020
Tot op heden geen reactie!

De oplossing

Alsnog betaling aan mij €150

1 reactie

  1. Auteur
    VandeBron
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw Hagemeijer,
    Hartelijk bedankt voor uw review op klachtenkompas.nl. Het is begrijpelijk dat u het niet prettig vindt dat de korting ontbreekt op uw eindafrekening. Ik zie dat u onlangs bent voorzien van terugkoppeling per e-mail. Voor verdere afhandeling verwijs ik u naar het bericht. Alvast een fijn weekend toegewenst!
    Met vriendelijke groet,
    Joris, Serviceteam Vandebron

Ook een klacht indienen over VandeBron?