Klacht VandeBron: Mij wordt de persoonlijke korting van €150,- op oneigenlijke gronden onthouden.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 448341
Gebruiker
G.M. van Dijk
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik Ben vorig jaar Klant geworden bij Vandebron, via de overstapservice van de Consumentenbond. Vandebron kwam toen Als een van de beste partijen uit de bus. Ook werd een een aktie korting van €150,- in het vooruitzicht gesteld, VandeBron noemt dit zelf een “ persoonlijke korting” in zijn welkomstbrief(email). Nu het jaar verstreken is en Ik de 1e jaarafrekening krijg wordt mij de persoonlijke korting niet verleend. Als reden voeren ze aan dat ik ” een betalingsverzuim” zou hebben. Die heb ik niet, aan het einde van het jaar (Jaarafrekening) kreeg ik zelfs €373,61 teveel getaalde voorschotten terug. Wel is er in de maand februari door mij een bedrag terug gestort, nadat er al eerder die maand (zelfs voordat ik klant werd!) €185,- was afgeschreven. In twee weken tijd werd er dus door Vandebron €370,- afgeschreven. Nadat ik telefonisch overleg heb gevoerd en zij hadden uitgelegd dat het hier voorschotten betrof enz heb ik 6 dagen later alsnog het voorschot van maart (dus op 26 februari) overgemaakt . Dit is is m.i. Geen “betalingsverzuim” , hooguit een verschil van mening en verwarring aan mijn kant.

De oplossing

Ik wil dat VandeBron mij alsnog de persoonlijke korting van €150,- betaald en wel binnen 1 maand.

Bijlagen

1 reactie

  1. Auteur
    G.M. van Dijk
    Datum
    En nog geen reactie of oplossing, helaas.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
G.M. van Dijk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er is niets aangeboden, hier is het totale stilte vanuit VandeBron, heel teleurstellend zeg !
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over VandeBron?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen