Klacht VandeBron: Mooie beloftes, die ze vervolgens niet na dreigen te komen.

Klachtnummer
# 521469
Gebruiker
Crenolis
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Vandebron belde mij begin december 2020 op met de vraag of ik naar hen wilde overstappen. Zij namen de opzegboete voor hun rekening en ik zou een korting krijgen van 50 euro. Na meerdere malen gevraagd te hebben of de opzegboete van € 250,- inderdaad door Vandebron zou worden voldaan (anders was ik nooit overgestapt), kreeg ik keurig netjes een bevestiging dat dit inderdaad zou gaan gebeuren. Zodra de zaak rond was heb ik contact opgenomen met Vandebron en vroeg ik wat zij aan informatie nodig hadden om de opzegboete te kunnen betalen. Sindsdien ontkent Vandebron dat zij de opzegboete voor hun rekening zouden nemen: “Wij geven geen korting op korting”. Ze zijn een onderzoek gestart, maar nu 3 maanden verder heb ik nog steeds geen duidelijkheid. Het is een schande dat ze je van een contract af praten met mooie beloftes, die ze vervolgens niet na dreigen te komen. Dit verwacht je niet van een dergelijk bedrijf.

De oplossing

Als Vandebron mij de opzegboete (€ 250,-) van mijn vorige energieleverancier terugbetaald.

2 reacties

  1. Auteur
    Crenolis
    Datum
    Nog steeds niet opgelost. Ik kreeg nu wel het antwoord dat de 'Special Care' afdeling bezig is met het verwerken van deze klacht.
  2. Auteur
    VandeBron
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Crenolis,

    Zojuist heb ik je klacht in behandeling genomen en goed nieuws gemaild. Onze excuses voor de miscommunicatie die is ontstaan en ik hoop dat we onze goeie energie nog vele jaren bij je mogen leveren.

    Met vriendelijke groet,
    Martijn
    Special Care

Ook een klacht indienen over VandeBron?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen