Klacht VandeBron: niet serieus behandelen en veranderen na contact

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 435046
Gebruiker
Jeroen_Bode
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Diversen:
a) na beëindigen 1 jarig contract wordt toch een vervolgtermijn geïncasseerd
b) na terugdraaien automatische incasso wordt vervolgtermijn ondanks telefonische contact met vdbron via mails en sms gesommeerd om dit bedrag alsnog te voldoen
c) jaarafrekening net aan binnen de 6 weken termijn ontvangen, vervolgens wordt de 14 dagen termijn overschreden door het aan mij terug te storten bedrag niet over te maken
d) net gebeld en morgen zou het bedrag op mijn rekening staan...

De oplossing

Jullie voortreffelijke callcenter medewerkers en de klanten die zij te woord moeten staan helpen door jullie processen aan te passen. Stap gewoon af van je graaimentaliteit dan hoef ik ook niet over te stappen.

1 reactie

  1. Auteur
    VandeBron
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Jeroen,

    Hartelijk bedankt voor je bericht op klachtenkompas. Het is erg begrijpelijk dat je graag de restitutie zo spoedig mogelijk wilt ontvangen. De nieuwe leverancier geeft een paar dagen voor de overstap aan ons door dat we je contract moeten beëindigen. Aangezien we voorafgaand aan de maand incasseren en op dat moment nog niet officieel wisten dat je ging overstappen, werd de laatste maand alsnog geïncasseerd. Wanneer het bedrag gestorneerd wordt start automatisch ons herinneringsproces. Het kan zijn dat de verwijdering van de factuur en het herinnerproces elkaar gekruist hebben waardoor je herinneringen hebt ontvangen. Ik kan me voorstellen dat je dit niet prettig vindt.

    Vanwege een technische storing lopen de uitbetalingen van de afrekeningen enige vertraging op. Dit is een probleem wat momenteel onze prioriteit heeft om op te lossen. Onze oprechte excuses voor het ongemak. We nemen dit uiterst serieus en zullen deze feedback meenemen om onze service in de toekomst aanzienlijk te verbeteren. Ik vertrouw erop dat je hiermee voldoende geinformeerd bent.

    Met vriendelijke groet,
    Joris, Serviceteam Vandebron

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jeroen_Bode
Datum
Uiteindelijke oplossing
Joris, je volgt het interne beleid prima op: veel woorden weinig daden. Geld is niet binnen. Kan ik in de toekomst bij vd bron ook met beloftes en beterschap betalen?
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over VandeBron?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen