Klacht VandeBron: niet serieus behandelen en veranderen na contact

Jeroen_Bode

Diversen:
a) na beëindigen 1 jarig contract wordt toch een vervolgtermijn geïncasseerd
b) na terugdraaien automatische incasso wordt vervolgtermijn ondanks telefonische contact met vdbron via mails en sms gesommeerd om dit bedrag alsnog te voldoen
c) jaarafrekening net aan binnen de 6 weken termijn ontvangen, vervolgens wordt de 14 dagen termijn overschreden door het aan mij terug te storten bedrag niet over te maken
d) net gebeld en morgen zou het bedrag op mijn rekening staan...

Jullie voortreffelijke callcenter medewerkers en de klanten die zij te woord moeten staan helpen door jullie processen aan te passen. Stap gewoon af van je graaimentaliteit dan hoef ik ook niet over te stappen.

VandeBron
    Beste Jeroen,

Hartelijk bedankt voor je bericht op klachtenkompas. Het is erg begrijpelijk dat je graag de restitutie zo spoedig mogelijk wilt ontvangen. De nieuwe leverancier geeft een paar dagen voor de overstap aan ons door dat we je contract moeten beëindigen. Aangezien we voorafgaand aan de maand incasseren en op dat moment nog niet officieel wisten dat je ging overstappen, werd de laatste maand alsnog geïncasseerd. Wanneer het bedrag gestorneerd wordt start automatisch ons herinneringsproces. Het kan zijn dat de verwijdering van de factuur en het herinnerproces elkaar gekruist hebben waardoor je herinneringen hebt ontvangen. Ik kan me voorstellen dat je dit niet prettig vindt.

Vanwege een technische storing lopen de uitbetalingen van de afrekeningen enige vertraging op. Dit is een probleem wat momenteel onze prioriteit heeft om op te lossen. Onze oprechte excuses voor het ongemak. We nemen dit uiterst serieus en zullen deze feedback meenemen om onze service in de toekomst aanzienlijk te verbeteren. Ik vertrouw erop dat je hiermee voldoende geinformeerd bent.

Joris, Serviceteam Vandebron

Jeroen_Bode
Joris, je volgt het interne beleid prima op: veel woorden weinig daden. Geld is niet binnen. Kan ik in de toekomst bij vd bron ook met beloftes en beterschap betalen?

Ook een klacht indienen over VandeBron?