Klacht VandeBron: Onaangekondigde extra incasso. Klantonvriendelijk

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 422918
Gebruiker
J. Keersemaker
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Op 22 januari ontdekten wij dat er 2x het maandbedrag was afgeschreven. Navraag: Het 2e bedrag was een waarborgsom. Wij waren hierover niet geïnformeerd en hebben het bedrag gestorneerd. Dit hadden wij telefonisch ook medegedeeld. Er zou een aanmaning komen maar daar hoefden wij ons niets van aan te trekken. Op 27 januari kwam de aanmaning per e-mail . Op 5 februari kwam er een aanmaning per brief. Niet plezierig. Na een belletje met de eis tot excuses hebben we de excuses ontvangen op 6 februari.
Je zult maar op vakantie zijn en ineens kun je niet meer pinnen omdat er een extra bedrag van de rekening is gehaald. Er zullen vast mensen zijn die een hoger bedrag per maand aan energiekosten kwijt zijn. Nog maar niet te praten over mensen met een bijstandsinkomen.

Gewenste oplossing

Voor mij niets meer maar voor andere niet zo assertieve klanten moet dit aangepakt worden.
Geboden oplossing
Men heeft geen antwoord gegeven op mijn klacht en mij verwezen naar de algemene voorwaarden, terwijl hun handelwijze in strijd was met die voorwaarden. Ik heb hen uitgenodigd mij aan te geven op welke wijze zij denken dat wel te hebben gedaan.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    J. Keersemaker
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over VandeBron?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen