Klacht VandeBron: Onbetrouwbaar & onbereikbaar.

Klachtnummer
# 343729
Gebruiker
Gebruiker1543086359
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Rekent een hoger tarief dan aangegeven door de test van de consumentenbond. Geeft per telefoon onvoldoende uitleg. Reageert vervolgens niet op een via de website ingediende klacht (al langer dan 3 weken). Wij betalen nu nog steeds meer dan voorgehouden. Tot slot blijkt nu ook de oude energieleverancier nog gewoon rekeningen te sturen. Dus ook nog een dubbele rekening.

De oplossing

Het tarief aanhouden dat ons beloofd is, snel reactie geven en het contract van de oude leverancier goed aanhouden.

1 reactie

  1. Auteur
    VandeBron
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Erik,

    Hartelijk dank voor je review op klachtenkompas.nl. Mijn excuses voor de late reactie. Wij hebben het momenteel drukker dan normaal, maar doen ons uiterste best om deze zo snel mogelijk te verwerken.

    In ons systeem zag ik dat je ons ook per e-mail hebt benaderd. Hier heb ik zojuist inhoudelijk op gereageerd. Voor verdere afhandeling van uw klacht wil ik u verwijzen naar deze reactie.

    Een fijne dag gewenst!

    Velen groeten,
    Laura
    Service Team Vandebron

Ook een klacht indienen over VandeBron?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen