Klacht VandeBron: Onbetrouwbaar en elk contact kost min. 10 euro telefoonkosten

Klachtnummer
# 345186
Gebruiker
Beschamend$dries4
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Via de Consumentenbond zijn wij overgestapt naar Vandebron en dachten dus met een betrouwbare firma te maken te krijgen. Misschien kan U wat voor ons betekenen? Met vriendelijke groet

De oplossing

nu, welletjes dus. Geen 195 !!!

1 reactie

  1. Auteur
    VandeBron
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer en/of mevrouw De Bruijn,

    Bedankt voor uw bericht en mijn excuses voor de late reactie. Ik zie in ons systeem dat u inmiddels contact heeft gehad met één van mijn collega's van ons serviceteam. Ik ga er om deze reden vanuit dat het probleem inmiddels is opgelost.

    Mocht u onverhoopt toch nog vragen hebben, dan help ik u natuurlijk graag. Een fijne dag toegewenst!

    Met vriendelijke groet,
    Coen
    Serviceteam Vandebron

Ook een klacht indienen over VandeBron?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen