Klacht VandeBron: Onterecht dreigen met incassobureau door Vandebron na gebruik maken van herroepingsrecht.

RPEH

Ik was van plan over te stappen naar Vandebron maar heb hier vanaf gezien en binnen 14 dagen gebruik gemaakt van mijn herroepingsrecht. Ondanks een bevestiging van Vandebron dat mijn aanmelding geannuleerd is blijft dit bedrijf aanmaningen sturen. Er is diverse keren schriftelijk en mondeling contact hierover geweest. Er worden excuses gemaakt en beloofd dat dit zal worden gecorrigeerd in hun administratie. Niets is minder waar, ze blijven aanmaningen sturen en dreigen een incassobureau in te schakelen.

Ik wil dat Vandebron mijn afmelding correct verwerkt in hun administratie en stopt met het sturen van aanmaningen en dreigementen om dit over te dragen aan een incassobureau.

VandeBron
    Beste meneer Hoepel,

Dank u wel voor uw review. We vinden het zeer vervelend om te lezen dat u nog steeds aanmaningen ontvangt, terwijl u uw contract tijdig heeft geannuleerd. Ik kan me goed voorstellen dat dit onprettig is en dit is ook zeker niet de bedoeling. Het lijkt erop dat er iets niet helemaal goed gaat in ons systeem. Ik heb daarom direct contact opgenomen met onze financiële afdeling, zij het openstaande bedrag vandaag nogmaals crediteren (wegboeken), u zou dan geen herinneringen meer moeten ontvangen. U kunt erop vertrouwen dat wij onder geen beding het incassobureau zullen inschakelen en mag alle betalingsherinneringen als niet-verzonden beschouwen. Onze oprecht excuses voor het ongemak.

Een fijne dag gewenst!

Hartelijk groet,
    Lotte

Ook een klacht indienen over VandeBron?