Klacht VandeBron: Onterecht maandbedrag verlagen bizar laag bedrag

Klachtkpn#40

3 februari 2022: verlengt met een jaar met nieuw maand bedrag € 85,00 (akkoord voor ons). Afgelopen jaren continu 90 euro per maand betaald en kwamen we net "uit".

Maandelijks krijg ik veel mailtjes van VandeBron (puur ter info) echter heb ik 23-2-2022 een "ter info" e-mail gehad, waarin staat dat het nieuwe termijn bedrag is gewijzigd naar 25 euro. Dit is NIET terecht en niet op ons verzoek gegaan!!

Ik constateer dit nu en we zijn ons kapot geschrokken. Dit gaat om giga veel geld!
6 maanden onterecht 25 euro geïncasseerd terwijl dit minimaal 85 euro zou moeten zijn.
Wanneer ik dit niet zelf had gezien hadden we een giga terugbetaling moeten doen!
Dit is nu gewijzigd.

1- excuses
2- bedrag aanpassen naar 85 (reeds gedaan) euro per maand.
3- Compensatie (financiële) voor het 1e half jaar.
Geen oplossing. Alleen een excuus. Dit is automatisch berekend. Wij moeten nu bijna 400 euro (!) nabetalen richting Van de Bron zonder dat het onze fout is. Oplossing hierin is dat hier nog een keer naar gekeken wordt. Wanneer ik dit niet gezien had, was er rond de 900 euro te betalen afrekening geweest. Dit weegt voor de consument extreem zwaar.

Klachtkpn#40
    NIET OPGELOST
    VandeBron
    Beste,

Hartelijk dank voor je bericht. Graag wil ik laten weten dat ik je vandaag (18-8) een mail heb gestuurd aangaande de situatie. Mochten er nog vragen zijn naar aanleiding van mijn mail dan kan je daarop antwoorden.

Fabienne
    Special Care Vandebron

Ook een klacht indienen over VandeBron?