Klacht VandeBron: Onterecht welkomsbonus niet ontvangen

DGM van Nederveen Meerkerk

Overgestapt via de consumentenbond eind 2017, contract ging februari 2018 in. Na een jaar krijg ik de welkomstbonus niet, ondanks dat ik elke keer voor het begin van de maand betaald heb. Vdb beroept zich op "actievoorwaarden" die mij nooit zijn toegestuurd en zelfs als je er eenmaal van weet niet op hun website te vinden zijn via de zoekfunctie, alleen als je in Google zoekt krijg je ze voorschijn.

Hierin staat dat als er 2x gestorneerd wordt, je geen recht hebt op de bonus. Behalve dat ze dus nooit zijn toegestuurd en heel moeilijk te achterhalen zijn, is Vdb ook nog eens heel erg klantonvriendelijk doordat ze eerst de incassodatum op de 20e zetten, dus vlak voor het salaris/uitkering van iedereen wordt gestort, al geef ik toe dat ik dat zelf eerder door had moeten hebben (maar toen ik het wilde veranderen ook heel erg moest zoeken waar/hoe dat kon, niet waar je het verwacht). Maar het verwarrende is dat ze soms wel nog een tweede poging deden op de 26e die sowieso wel lukt en waardoor dat dus een acceptabele datum leek, maar dit dus kennelijk niet consequent deden waardoor er toch 2x op de 28e of 29e een "herinnering" moest worden gestuurd waardoor ik, ondanks onmiddellijk betalen, nog voor het begin van de maand waarvoor het was, nu volgens hen naar die bonus kan fluiten.

Ik wil gewoon alsnog de welkomsbonus krijgen. Zelfs al zouden ze heel strict en onflexibel voet bij stuk willen houden bij de extreem klantonvriendelijke kleine lettertjes, dan hadden ze die moeten toesturen en niet zo moeilijk moeten verbergen op de website.

VandeBron
    Beste heer of mevrouw van Nederveen Meerkerk,

Hartelijk dank voor uw review op klachtenkompas.nl. Zojuist heb ik u klacht in behandeling genomen. Hier heb ik per e-mail inhoudelijk op gereageerd. Voor verdere afhandeling van uw klacht wil ik u doorverwijzen naar deze reactie.

Een fijne Pasen gewenst!

Veel groeten,
    Laura
    Service Team Vandebron

DGM van Nederveen Meerkerk
Ze blijven bij hun standpunt en hameren op actievoorwaarden die nergens in de emails die ze me hebben gestuurd waren te vinden.

Ook een klacht indienen over VandeBron?