Klacht VandeBron: Onterechte verhoging termijnbedrag; onbereikbaar bedrijf

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 344796
Gebruiker
Consument
Datum
0 reacties

Details

De klacht

1. 17 december kreeg ik een mail of ik mijn termijnbedrag wilde verhogen, of niet. Direct gereageerd met "niet". Drie dagen later is toch het hogere bedrag afgeschreven.
2. Op 3 januari hierover gebeld, in ruim 15 minuten wachten geen contact. Toen het klachtenformulier ingevuld, met deze klacht en klacht over de slechte telefonische bereikbaarheid. Automatische reply: u krijgt binnen 3 werkdagen reactie, bij haast: belt u vooral!
3. Na een week geen reactie, en weer 15 minuten vergeefs het antwoordapparaat beluisterd. Opnieuw klachtformulier ingediend.
4. Nog een week verder nog geen enkele reactie (behalve de 2e automatische reply) en opnieuw nu 20 minuten vergeefs aan de telefoon gehangen.

Mijn verzoek was om het ten onrechte geïncasseerde bedrag terug te storten.
Een redelijke telefonische bereikbaarheid, zeker als daarmee ook nog eens geadverteerd wordt, (max 5 minuten wachten??) lijkt mij ook niet verkeerd.

De oplossing

Gewoon met tempo de klacht behandelen die ik 3 januari via de bedrijfssite instuurde

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

VandeBron is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Consument
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen enkele reactie van Van de Bron ontvangen, en ook geen correctie van de afschri jvingen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over VandeBron?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen