Klacht VandeBron: Oplossing duurt te lang.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 375438
Gebruiker
C.A. Maat
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Tot 21-04-2019 kon ik mijn meterstanden digitaal per dag uitlezen met de vandebron app.
Sinds 22-04-2019 kan dit niet meer.
Ik heb een aantal maal per mail dit doorgegeven en men zijn er mee bezig.
Na 2 maanden duurt het bezig zijn wel erg lang....

De oplossing

Dat ik weer mijn energieverbruik digitaal per dag kan inzien.

1 reactie

  1. Auteur
    VandeBron
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer Maat,
    Hartelijk bedankt voor je review op klachtenkompas.nl. Laat ik beginnen te zeggen dat ik me goed kan voorstellen dat je het niet prettig vindt dat je je verbruik nog steeds niet online kunt inzien. Om dit verder te kunnen inzien heb ik een verzoek ingediend bij de afdeling die dit voor je kunt oplossen. Wanneer dit verwerkt is zul je een persoonlijke e-mail ontvangen. Ik ga ervan uit dat ik je hiermee voldoende geïnformeerd heb.
    Met vriendelijke groet,
    Joris
    Serviceteam Vandebron

Uiteindelijke oplossing

Auteur
C.A. Maat
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er wordt eerst info gevraagd bij een andere afdeling van vdbron.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over VandeBron?