Opgelost door VandeBron: Slecht communicatie en nauwelijks contact mogelijk

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 352343
Gebruiker
J. Harink
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn ervaring is dat ik met Van de Bron niet of nauwelijks in contact kan komen met vragen en dat ze aan toezeggingen geen opvolging geve..
Voorbeeld:
maandag 18 februari ruim 30 minuten in de telefonische wachtrij gestaan zonder contact.
dinsdag 19 februari ruim 60 minuten in de telefonische wachtrij gestaan voordat er contact was. Daarbij hebben ze toegezegd dat ze de gestelde vragen aan de financiële afdeling zullen doorgeven.
dinsdag 19 februari de vragen ook via de website "schriftelijk" doorgegeven.
Tot op vandaag 27 februari nog geen enkele reactie gehad.
Op dinsdag en woensdag 26 en 27 februari met Van de Bron proberen te bellen. Hierbij was Van de Bron onbereikbaar en zelfs geen wachtrij mogelijkheid. Slechts de mededeling "your call is not being answerd at yhis moment. Please try it later".

De oplossing

normale communicatie mogelijkheden er op na gaat houden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

VandeBron is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J. Harink
Datum
Uiteindelijke oplossing
Gestelde vraag is zonder communicatie van Van de Bron in praktische zin opgelost.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over VandeBron?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen