Klacht VandeBron: Sneller antwoord op mijn e-mails! Geen e-mails sturen met no-reply

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 449519
Gebruiker
vagabond
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Dit bedrijf is moeilijk per e-mail te bereiken. Ik wil alles schriftelijk doen dan kunnen ze het later niet ontkennen!
Voor de laatste 2 dagen van mijn contract laten ze je het hele maandbedrag betalen en dat krijg je dan over 6 weken terug!
Betaal je niet dan krijg je in plaats van antwoord een aanmaning!!
Ondanks alle subsidie voor groene energie zijn ze € 15,00 per maand duurder geworden!

De oplossing

Dat ze mijn eindafrekening niet pas over 6 weken sturen want ze weten al sinds de bevestiging van hun op 2 mei 2020 dat ik geen klant meer ben op1 juni 2020!!!

1 reactie

  1. Auteur
    VandeBron
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw,
    Hartelijk bedankt voor je review. Vervelend om te horen dat je ons slecht bereikbaar vindt. Je kunt een e-mail sturen naar vragen@vandebron.nl waarin we naar verwachting binnen 3 werkdagen inhoudelijk zullen reageren. Je kunt ons uiteraard ook telefonisch bereiken via 0880 - 444 555. Ten slotte hebben we volgens de richtlijnen van het ACM maximaal 6 weken de tijd op je eindafrekening op te stellen. Mocht je de eindafrekening nog niet hebben ontvangen of mocht je nog verdere vragen hebben dan wil ik je vriendelijk verzoeken via bovenstaande contactgegevens contact op te nemen. Dan helpen we je graag verder.
    Met vriendelijke groet,
    Joris, Serviceteam Vandebron

Uiteindelijke oplossing

Auteur
vagabond
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dat ik een e-mail kan sturen! En dan krijg je binnen 3 dagen antwoord. Maar ik zit nog steeds te wachten op een inhoudelijk antwoord op mijn e-mail van 28 mei daarop antwoorden ze met een aanmaning! Om een volledige termijn te betalen voor de maand mei terwijl ze mij op 1 mei een bevestiging sturen dat ik met ingang van 2 mei geen klant meer ben!! Wat een arrogant bedrijf is dit ze willen niet meer reageren!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over VandeBron?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen