Klacht VandeBron: Telefonisch onbereikbaar en geen bevestiging van annulering bij herroeping.

#ikwilgeenvandebron

Telefonisch onbereikbaar en geen reactie via mail. Geen bevestiging annuleren contract.

Contact opneemt, bevestigen van annulering en een contractovername annuleert zodat ik bij mijn huidige energieleverancier blijf.

VandeBron
    Beste meneer Ringer,

Dubbelcheck, onderstaande reactie heb ik u eerder vandaag toegestuurd. Om er 100% zeker van te zijn dat u deze daadwerkelijk heeft ontvangen stuur ik hem als reactie op een tweede binnen gekomen klacht op klachtenkompas.nl.

Hartelijk bedankt voor uw review op klachtenkompas.nl, en mijn oprechte excuses voor de verlate reactie onzerzijds. Door drukte was het helaas niet mogelijk eerder te reageren. We werken hard aan het inlopen van de achterstand waardoor we spoedig onze klanten weer de service kunnen bieden die zij verdienen.

Door de grote achterstand zijn wij niet in staat geweest om de aanmelding tijdig te annuleren met als gevolg dat uw elektriciteits- en/of gasaansluiting op Zwaansteeg 51 te Utrecht per ongeluk door ons is overgenomen. Bij deze wil ik je laten weten dat wij contact hebben opgenomen met de oorspronkelijke energieleverancier en regelen wij met hun onderling dat de onterechte overname teruggedraaid wordt zodat jij hier niets voor hoeft te doen. Je hebt bij ons geen betalingsverplichting en al het verbruik zal bij jou eigen leverancier afgerekend worden. Mocht je berichten van ons ontvangen over de overname dan kun je deze als niet verzonden beschouwen.

Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ons bereiken via vragen@vandebron.nl of bellen naar 0880 444 555. Een fijne dag gewenst!

Velen groeten,
    Laura
    Service Team Vandebron

Ook een klacht indienen over VandeBron?