Opgelost door VandeBron: Terugbetalen van mijn geld

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 438616
Gebruiker
Ronald
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Vandebron beweert het saldo van de eindafrekening binnen 14 dagen terug te betalen. Ik moet bijna € 800 terugkrijgen maar Vandebron betaalt dus niet binnen die 14 dagen terug

Gewenste oplossing

Onmiddellijke terugbetaling van mijn geld
Geboden oplossing
Ik heb mijn geld ontvangen, maar het verhaal hierboven is een kletsverhaal. De 14e dag vanaf de dag dat de eindafrekening kwam, viel op een donderdag. Toen had het uiterlijk op mijn rekening moeten staan. Dat stond het zeker niet, ook de vrijdag erna niet. Voor mij de laatste keer Vandebron. Veel te veel getreuzel bij dit bedrijf wat met de technologie van vandaag echt niet nodig is
Status
opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    VandeBron
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste Ronald,
    Hartelijk bedankt voor je bericht. Ik kan me goed voorstellen dat je graag het geld zo spoedig mogelijk wilt ontvangen. Het bedrag van de afrekening zal binnen uiterlijk 14 dagen na de factuurdatum genoemd in de afrekening worden overgemaakt. Gezien sommige uiterlijke data in het weekend vallen is er een mogelijkheid dat het de eerstvolgende werkdag na het weekend wordt overgemaakt. Mocht je het geld nog niet ontvangen hebben dan kun je een bericht sturen naar vragen@vandebron.nl. We helpen je graag verder! Ik vertrouw erop dat je hiermee voldoende geïnformeerd bent.
    Met vriendelijke groet,
    Joris, Serviceteam Vandebron

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over VandeBron?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen