Opgelost door VandeBron: Terugbetalen van mijn geld

sad Opgelost
Ronald

Vandebron beweert het saldo van de eindafrekening binnen 14 dagen terug te betalen. Ik moet bijna € 800 terugkrijgen maar Vandebron betaalt dus niet binnen die 14 dagen terug

Onmiddellijke terugbetaling van mijn geld
Ik heb mijn geld ontvangen, maar het verhaal hierboven is een kletsverhaal. De 14e dag vanaf de dag dat de eindafrekening kwam, viel op een donderdag. Toen had het uiterlijk op mijn rekening moeten staan. Dat stond het zeker niet, ook de vrijdag erna niet. Voor mij de laatste keer Vandebron. Veel te veel getreuzel bij dit bedrijf wat met de technologie van vandaag echt niet nodig is

VandeBron
    Beste Ronald,
    Hartelijk bedankt voor je bericht. Ik kan me goed voorstellen dat je graag het geld zo spoedig mogelijk wilt ontvangen. Het bedrag van de afrekening zal binnen uiterlijk 14 dagen na de factuurdatum genoemd in de afrekening worden overgemaakt. Gezien sommige uiterlijke data in het weekend vallen is er een mogelijkheid dat het de eerstvolgende werkdag na het weekend wordt overgemaakt. Mocht je het geld nog niet ontvangen hebben dan kun je een bericht sturen naar vragen@vandebron.nl. We helpen je graag verder! Ik vertrouw erop dat je hiermee voldoende geïnformeerd bent.
    Joris, Serviceteam Vandebron

Ook een klacht indienen over VandeBron?