Klacht VandeBron: Valse beloftes

Klachtnummer
# 417314
Gebruiker
Matthijs1302
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Geen welkomspremie ontvangen door zelf incasso verkeerd te regelen met de bank.

De oplossing

Doordat vandebron bij aanmelden contract de automatische incasso niet goed geregeld heeft met de bank geven ze nu achteraf aan dat hierdoor de welkomspremie komt te vervallen, omdat er zodoende sprake was van betalingsverzuim. Ik heb destijds gelijk contact opgenomen met het bedrijf en het geld zelf maar overgemaakt. Zij bevestigende n dit ook telefonisch dat er iets niet goed was gegaan.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

VandeBron is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over VandeBron?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen