VandeBron is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht VandeBron: Vandebron doet mij een aanbieding en geeft daarna niet meer thuis
Details
Klacht
Afgelopen week werd ik gebeld door een medewerker van Vandebron: hij mocht mij een mooie aanbieding doen - dat mocht slechts aan honderd ex-klanten per dag. Hij deed zijn verhaal, het leek me inderdaad een best mooie aanbieding maar ik moest nog even wat cijfers opzoeken. Dus hij zou mij die avond terugbellen. Ik dook in mijn papieren en het bleek inderdaad een prima aanbieding, die wilde ik wel. Ik werd echter niet meer teruggebeld. Ik dus naar dat nummer gebeld; kreeg ik een bandje, ik kon mijn nummer achterlaten. Dat heb ik (serieus) 5x gedaan - geen telefoontje terug. Dus Vandebron rechtstreeks gebeld. Een vriendelijke dame vertelde me dat een externe partij voor hen aan het werven is. Prima, snap ik. Wat ik alleen niet snap, is dat Vandebron géén contact op kan nemen met die externe firma. Nu is er een aanbieding waar ik graag gebruik van wil maken maar ik kan geen kant op.Gewenste oplossing
Ik hoef alleen maar door het bedrijf gebeld te worden zodat ik alsnog gebruik kan maken van de aanbieding.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.