Klacht VandeBron: Vandebron doet mij een aanbieding en geeft daarna niet meer thuis

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 629841
Gebruiker
Woorden van Jansen
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Afgelopen week werd ik gebeld door een medewerker van Vandebron: hij mocht mij een mooie aanbieding doen - dat mocht slechts aan honderd ex-klanten per dag. Hij deed zijn verhaal, het leek me inderdaad een best mooie aanbieding maar ik moest nog even wat cijfers opzoeken. Dus hij zou mij die avond terugbellen. Ik dook in mijn papieren en het bleek inderdaad een prima aanbieding, die wilde ik wel. Ik werd echter niet meer teruggebeld. Ik dus naar dat nummer gebeld; kreeg ik een bandje, ik kon mijn nummer achterlaten. Dat heb ik (serieus) 5x gedaan - geen telefoontje terug. Dus Vandebron rechtstreeks gebeld. Een vriendelijke dame vertelde me dat een externe partij voor hen aan het werven is. Prima, snap ik. Wat ik alleen niet snap, is dat Vandebron géén contact op kan nemen met die externe firma. Nu is er een aanbieding waar ik graag gebruik van wil maken maar ik kan geen kant op.

Gewenste oplossing

Ik hoef alleen maar door het bedrijf gebeld te worden zodat ik alsnog gebruik kan maken van de aanbieding.
Geboden oplossing
NIETS gehoord van Vandebron. Zo irritant
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

VandeBron is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Woorden van Jansen
    Datum
    Helaas nog steeds niets vernomen terwijl dit reuze makkelijk is op te lossen. Teleurstellend

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over VandeBron?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen