VandeBron is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Opgelost door VandeBron: Vandebron geeft niet thuis: jaarafrekening niet binnen termijn van 8 weken ontvangen.
Details
De klacht
Op 27 december 2017 ben ik klant geworden bij Vandebron en zijn ze mij gas en elektriciteit gaan leveren. Dientengevolge zou ik uiterlijk op 22 februari jl. (1 jaar + acht weken) een jaarafrekening (en daarmee ook mijn welkomstpremie/cashback) moeten hebben gekregen. Helaas heb ik tot op heden nog niets ontvangen. Uiteraard heb ik geprobeerd om hierover contact te krijgen met Vandebron, maar telefonisch zijn ze niet (goed) bereikbaar en op een e-mail heb ik - afgezien van een automatisch antwoord dat men het momenteel zeer druk heeft met het beantwoorden van vragen over de verhoogde energiebelasting - tot op heden nog geen reactie gehad. Van een energieleverancier die wordt aanbevolen door de Consumentenbond, had ik toch iets anders verwacht!De oplossing
Ik wil dat Vandebron mij op korte termijn alsnog een (kloppende) jaarafrekening doet toekomen en dat de welkomstpremie/cashback (met het bedrag dat ik nog tegoed heb vanwege een te hoog termijnbedrag) z.s.m. op mijn rekening wordt gestort.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.