Opgelost door VandeBron: Vandebron geeft niet thuis: jaarafrekening niet binnen termijn van 8 weken ontvangen.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 352154
Gebruiker
Kampenaar
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 27 december 2017 ben ik klant geworden bij Vandebron en zijn ze mij gas en elektriciteit gaan leveren. Dientengevolge zou ik uiterlijk op 22 februari jl. (1 jaar + acht weken) een jaarafrekening (en daarmee ook mijn welkomstpremie/cashback) moeten hebben gekregen. Helaas heb ik tot op heden nog niets ontvangen. Uiteraard heb ik geprobeerd om hierover contact te krijgen met Vandebron, maar telefonisch zijn ze niet (goed) bereikbaar en op een e-mail heb ik - afgezien van een automatisch antwoord dat men het momenteel zeer druk heeft met het beantwoorden van vragen over de verhoogde energiebelasting - tot op heden nog geen reactie gehad. Van een energieleverancier die wordt aanbevolen door de Consumentenbond, had ik toch iets anders verwacht!

De oplossing

Ik wil dat Vandebron mij op korte termijn alsnog een (kloppende) jaarafrekening doet toekomen en dat de welkomstpremie/cashback (met het bedrag dat ik nog tegoed heb vanwege een te hoog termijnbedrag) z.s.m. op mijn rekening wordt gestort.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

VandeBron is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Kampenaar
    Datum
    Op donderdagavond 28 februari alsnog een e-mail met energienota ontvangen. Nu maar hopen dat het bedrag dat ik tegoed heb inderdaad binnen 14 dagen op mijn rekening wordt gestort...

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Kampenaar
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over VandeBron?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen