Klacht VandeBron: VandeBron is onbereikbaar, reageert niet en is onbetrouwbare partner.

Klachtnummer
# 348822
Gebruiker
A.J. Nieuwenhuijse
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Via jullie energiecollectief bij VandeBron terecht gekomen. Deden een mooi aanbod maar bij het aangaan van het contract bleek de maandprijs ruim 25% hoger te zijn dan in het aanbod was gedaan. Probeerde daar contact over te krijgen met VandeBron maar dat lukt niet, niet per telefoon of per mail of anderszins. Vervolgens terug gegaan naar m'n oude leverancier en VandeBron heeft ook (als enige keer) aangegeven dat ik geen klant meer bij hen ben. Maar ondanks dat, sturen ze me nu wel facturen en aanmaningen. Reactie daarop van mij via de mail wordt niet beantwoord, ondanks dat ze aangegeven binnen 5 werkdagen te reageren.

De oplossing

Ze hebben aangegeven dat ik geen klant bij hen ben (per mail op 23 januari) en wil dus nu ook geen facturen, aanmaningen e.d. ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

VandeBron is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over VandeBron?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen