Klacht VandeBron: VandeBron is onbereikbaar, reageert niet en is onbetrouwbare partner.

A.J. Nieuwenhuijse

Via jullie energiecollectief bij VandeBron terecht gekomen. Deden een mooi aanbod maar bij het aangaan van het contract bleek de maandprijs ruim 25% hoger te zijn dan in het aanbod was gedaan. Probeerde daar contact over te krijgen met VandeBron maar dat lukt niet, niet per telefoon of per mail of anderszins. Vervolgens terug gegaan naar m'n oude leverancier en VandeBron heeft ook (als enige keer) aangegeven dat ik geen klant meer bij hen ben. Maar ondanks dat, sturen ze me nu wel facturen en aanmaningen. Reactie daarop van mij via de mail wordt niet beantwoord, ondanks dat ze aangegeven binnen 5 werkdagen te reageren.

Ze hebben aangegeven dat ik geen klant bij hen ben (per mail op 23 januari) en wil dus nu ook geen facturen, aanmaningen e.d. ontvangen.

VandeBron is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over VandeBron?