Klacht VandeBron: waardeloze administratie/oplichting

Starla

Totaal genept met de eindafrekening, onverklaarbaar veel in rekening gebracht, geen uitleg. ik word slechts afgewimpeld met een klantenservice medewerker die het heel vervelend voor me vindt. Waar het op neerkomt is dat er 280 euro in rekening is gebracht voor 6 weken energie in een huis waar ik niet heb gewoond, waarvan belastingen 180 euro bedragen... Geen manager beschikbaar, mij wordt verweten dat ik geen vertrouwen in de organisatie heb.
75 euro die ik zou ontvangen is mysterieus uit de boekhouding verdwenen...

uitleggen waarom de kosten verdrievoudigd zijn en ze hun administratie niet op orde hebben

VandeBron
    Beste mevrouw Houtman,
    Hartelijk dank voor uw review op klachtenkompas.nl. Ik kan me goed voorstellen dat u bent geschrokken van uw eindafrekening. Omdat de leverperiode zich in de winter bevindt vindt er veelal meer verbruik plaats dan bijvoorbeeld in de zomer. Als bijvoorbeeld de kachel aanstaat zorgt dit al vrij snel voor een hoger gasverbruik wat kan zorgen voor hogere kosten.
    Daarnaast is uw € 75,- die u voldaan heeft verrekend met het openstaande bedrag van de eindafrekening. Over het restant is het mogelijk om een betalingsregeling te treffen indien gewenst. U kunt hiervoor telefonisch contact opnemen met ons serviceteam. Ik vertrouw erop dat u hiermee voldoende geïnformeerd bent en wens u een fijn weekend toe!
    Joris, Serviceteam Vandebron

Ook een klacht indienen over VandeBron?