Klacht VandeBron: Weigering teruggave BTW op aangeschafte zonnepanelen via postcoderoos en naar rato opgewekte energie

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 353420
Gebruiker
klacht29
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Wij hebben in april 2017 4 zonnepanelen aangeschaft van de coöperatie zonnepark Warken I op een totaal van 600 stuks zoals geïnstalleerd daar.
Toen wij de opgewekte energie van 1115 kWh opgaven ter verrekening gaf Vandebron niet thuis. Zij wekten dan weliswaar wel groen energie op maar verrekening van eigen opgewekte zonne-energie wilden ze niet aan. Laat staan de verrekening van de BTW op de zonnepanelen.
Zodoende waren wij gedwongen om over te gaan op en andere energieleverancier OM Zutphen die die verrekening alsnog mogelijk wil maken. Bij Vandebron moesten we zodoende een opzegboete betalen van 100 euries die we graag terug willen zien.

Gewenste oplossing

De opzegboete terugbetalen.
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

VandeBron is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

2 reacties

  1. Auteur
    klacht29
    Datum
    Vandebron is wel in voor groene energie, maar niet als er verrekend moet worden
  2. Auteur
    klacht29
    Datum
    Bovenstaande bericht sta ik nog steeds achter. Graag een reactie van van der Bron en teruggave geld.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over VandeBron?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen