Klacht VandeBron: Weigering teruggave BTW op aangeschafte zonnepanelen via postcoderoos en naar rato opgewekte energie

sad Niet opgelost
klacht29

Wij hebben in april 2017 4 zonnepanelen aangeschaft van de coöperatie zonnepark Warken I op een totaal van 600 stuks zoals geïnstalleerd daar.
Toen wij de opgewekte energie van 1115 kWh opgaven ter verrekening gaf Vandebron niet thuis. Zij wekten dan weliswaar wel groen energie op maar verrekening van eigen opgewekte zonne-energie wilden ze niet aan. Laat staan de verrekening van de BTW op de zonnepanelen.
Zodoende waren wij gedwongen om over te gaan op en andere energieleverancier OM Zutphen die die verrekening alsnog mogelijk wil maken. Bij Vandebron moesten we zodoende een opzegboete betalen van 100 euries die we graag terug willen zien.

De opzegboete terugbetalen.

VandeBron is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

klacht29
    Vandebron is wel in voor groene energie, maar niet als er verrekend moet worden
    klacht29
    Bovenstaande bericht sta ik nog steeds achter. Graag een reactie van van der Bron en teruggave geld.

Ook een klacht indienen over VandeBron?