Opgelost door VandeBron: Welkomst bonus wordt helemaal niet uitgekeerd!

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 345455
Gebruiker
Sk
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Welkomst bonus wordt helemaal niet uitgekeerd!

De oplossing

Ik wil gewoon dat het contract wordt nageleefd.

1 reactie

  1. Auteur
    VandeBron
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer en/of mevrouw Kruize,

    Hartelijk bedankt voor uw bericht. Hierin geeft u aan dat u graag wilt dat de korting uit uw contract wordt uitgekeerd. Graag ga ik hier nader op in.

    In het systeem zie ik dat je gewoon voldoet aan de voorwaarden voor het ontvangen van de korting. Indien dit tot de eerste volgende energie- of eindnota zo blijft zal de korting hierop met je worden verrekend. Je ontvangt de eindnota binnen zes weken na je overstapdatum of binnen 8 weken nadat het contractjaar is verstreken.

    Mocht u nog vragen hebben, dan help ik u natuurlijk graag. Een fijne dag toegewenst!

    Met vriendelijke groet,
    Coen
    Serviceteam Vandebron

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sk
Datum
Uiteindelijke oplossing
Wachten, heb er niet veel vertrouwen in.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over VandeBron?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen