Klacht VandeBron: welkomstpremie van 270 euro is niet uitbetaald

Klachtnummer
# 424354
Gebruiker
Gebruiker1529343297
Datum
1 reactie

Details

De klacht

VandeBron is vergeten de welkomstpremie van 270 euro te vermelden op de eindafrekening. Op 17-12-2019 heb ik dit per mail kenbaar gemaakt. VandeBron reageerde op 19-12-2019 als volgt: "Ik zie inderdaad dat de korting ontbreekt terwijl je deze volgens mij wel had moeten krijgen. Ik heb de juiste afdeling hiervan op de hoogte gebracht. Zij zullen de korting dan toevoegen. We houden je hierover op de hoogte." Daarna bleef het stil. Op 6-2-2020 per mail gevraagd wanneer deze 270 euro wordt uitbetaald. Helaas kreeg ik alleen een automatische ontvangstbevestiging terug. En weer geen antwoord.

De oplossing

z.s.m. de welkomstpremie van 270 euro uitbetalen

1 reactie

  1. Auteur
    VandeBron
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer/mevrouw Storm,
    Hartelijk bedankt voor uw klacht. Het is erg begrijpelijk dat u graag de afgesproken korting tegemoet ziet. Het is momenteel iets drukker bij de financiële afdeling waardoor de verwerkingstijden oplopen. Je verzoek wordt inmiddels in behandeling genomen en de welkomstpremie zal worden gerestitueerd. Ik vertrouw erop dat je hiermee voldoende geïnformeerd bent.
    Met vriendelijke groet,
    Joris, Serviceteam Vandebron

Ook een klacht indienen over VandeBron?