Klacht VandeBron: zie boven

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 357860
Gebruiker
F. Martini
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ben al maanden bezig met de automatische incasso, de fout ligt bij v.d. Bron, maar ze lossen het niet op. Nu krijg ik berichten van niet genoeg geld op de rekening enz. en daarna krijg ik een brief van een incassobureau. De fout ligt bij v.d. Bron, maar ze lossen niks op en reageren niet op klachten!

De oplossing

oplossen en excuses of verontschuldiging!

1 reactie

  1. Auteur
    VandeBron
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste meneer Martini,

    Zojuist heb ik u een e-mail gestuurd waarin ik uitgebreid inga op uw bericht. Ik geef hierin onder andere aan dat de fout inderdaad bij Vandebron ligt en dat we hard opzoek zijn naar een oplossing voor het probleem. Mocht u willen overstappen naar een andere leverancier, dan nemen wij de opzegvergoeding voor eigen rekening. Onze welgemeende excuses voor het ongemak!

    Hartelijke groet,
    Lotte
    Serviceteam Vandebron

Uiteindelijke oplossing

Auteur
F. Martini
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over VandeBron?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen