Klacht VanDijk.nl: 'vrijwillige' ouderbijdrage bij bestellen schoolboeken

carla

De VO-instelling is een contract aangegaan met Van Dijk voor wat betreft de bestelling van schoolboeken en het innen van de 'vrijwillige' ouderbijdrage. Voor boeken hoef je niets te betalen, maar bij ons is alvast op 3 juli 330,50 euro afgeschreven voor de 'vrijwillige' (ouder)bijdragen voor volgend schooljaar. Het huidige schooljaar is nog niet eens afgelopen! VanDijk zegt hier niets aan te kunnen doen. Later bestellen van de schoolboeken - en dus ook later betalen van de ouderbijdrage - zou kunnen betekenen, dat mijn kinderen hun boeken niet op tijd hebben. Op mijn vraag het bedrag terug te boeken en het opnieuw te innen op het moment dat het nieuwe schooljaar begint, werd ik uitgelachen. Wat als VanDijk deze zomer failliet gaat? Dan heeft de school niets en ben ik mijn geld kwijt. Ook dit werd met hoongelach door VanDijk ontvangen. Wat een arrogantie!

Terugboeken van de betaling, de bestelling van de boeken laten staan (heb ik immers op tijd gedaan), en innen op het moment dat het nieuwe schooljaar is begonnen.

VanDijk.nl
    Beste mevrouw Leferink,

Telefonisch hebben wij de klacht afgehandeld. Wij gaan de ouderbijdragen annuleren en crediteren. Hiermee blijft de bestelling van de boeken wel staan en worden de boeken voor de eerste schooldag geleverd.

VanDijk.nl

Ook een klacht indienen over VanDijk.nl?