Opgelost door VanDijk.nl: annulering licenties

achraf181

Ik heb mijn boeken geannuleerd op van dijk staat netjes dat ik ze geannuleerd heb maar bij de licenties staat al na een paar dagen nog steeds annulering aangevraagd en dan krijg ik een mail dat ze op de post zijn terwijl ik ze al op tijd heb geannuleerd. Ik heb de licenties nog niet geactiveerd en wil dus graag dat ze geannuleerd worden. Daar heb ik recht op. de e-mails zijn verstuurd naar de mail d.eljerari@live.nl. Nu worden de licenties geleverd terwijl ik ze geannuleerd heb en op tijd ook. Daardoor word er nu een bedrag van mijn rekening afgehaald. Ik zou willen dat dit zo snel mogelijk opgelost wordt. Ik heb al een klacht formulier ingeleverd en kreeg geen reactie.

Ik zou graag willen dat mijn licenties geannuleerd worden. Ik heb ze ook geannuleerd samen met de boeken maar bij de licenties staat nog steeds annulering aangevraagd en bij de boeken niet daar staat gewoon geannuleerd.

VanDijk.nl
    Per e-mail contact opgenomen en situatie uitgelegd. Annulering moet nog verwerkt worden.
    achraf181
    Ik heb de mail ontvangen en ga hiermee akkoord.

achraf181

Ook een klacht indienen over VanDijk.nl?