Opgelost door VanDijk.nl: annulering licenties

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 117575
Gebruiker
achraf181
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb mijn boeken geannuleerd op van dijk staat netjes dat ik ze geannuleerd heb maar bij de licenties staat al na een paar dagen nog steeds annulering aangevraagd en dan krijg ik een mail dat ze op de post zijn terwijl ik ze al op tijd heb geannuleerd. Ik heb de licenties nog niet geactiveerd en wil dus graag dat ze geannuleerd worden. Daar heb ik recht op. de e-mails zijn verstuurd naar de mail d.eljerari@live.nl. Nu worden de licenties geleverd terwijl ik ze geannuleerd heb en op tijd ook. Daardoor word er nu een bedrag van mijn rekening afgehaald. Ik zou willen dat dit zo snel mogelijk opgelost wordt. Ik heb al een klacht formulier ingeleverd en kreeg geen reactie.

De oplossing

Ik zou graag willen dat mijn licenties geannuleerd worden. Ik heb ze ook geannuleerd samen met de boeken maar bij de licenties staat nog steeds annulering aangevraagd en bij de boeken niet daar staat gewoon geannuleerd.

2 reacties

  1. Auteur
    VanDijk.nl
    Datum
    Per e-mail contact opgenomen en situatie uitgelegd. Annulering moet nog verwerkt worden.
  2. Auteur
    achraf181
    Datum
    Ik heb de mail ontvangen en ga hiermee akkoord.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
achraf181
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over VanDijk.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen