Klacht VanDijk.nl: boek ontvangen welke afgeschreven had moeten worden.

Klachtnummer
# 386835
Gebruiker
wateenonzin
Datum
1 reactie

Details

De klacht

onze dochter heeft een boek ontvangen welke in hele slechte staat is.

De oplossing

graag een ander exemplaar diewel in redelijke staat is

1 reactie

  1. Auteur
    VanDijk.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer, mevrouw Van As,

    Vervelend dat het artikel niet correct is geleverd. Het melden dat dit artikel niet correct aan u is geleverd kan heel eenvoudig op uw persoonlijk account. U ontvangt dan een vervangend exemplaar.

    Bij uitzondering hebben wij dit nu voor u gedaan u ontvangt zo spoedig mogelijk een vervangend artikel. Wij gaan er vanuit u hiermee volledig te hebben geinformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Jeannette
    team webcare

Ook een klacht indienen over VanDijk.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen