Klacht VanDijk.nl: Boeken wel ingeleverd, toch een boete.

Klachtnummer
# 377351
Gebruiker
Milo-com
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hallo,

Ik heb 10 juli mijn boeken ingeleverd, maar blijkbaar zijn er drie van de acht boeken niet gescand. Ik weet zeker dat ik daadwerkelijk mijn boeken heb ingeleverd, want ik kreeg een kaartje dat alles in orde was en bovendien had de medewerkster er dan wel wat van gezegd, zoals het geval was bij een klasgenoot van mij.

Ik heb al contact opgenomen met VanDijk en die zeggen dat ik nog een keer goed moet kijken en anders komt er rond eind augustus een factuur van bijna €200 voor boeken die ik wel heb ingeleverd.

Dit is, zoals ik het hier lees niet de eerste keer dag zo iets gebeurt. Ik wil dus ook dat VanDijk de boeken op ingeleverd zet.

Met vriendelijke groet,
Milo Commandeur

De oplossing

Ik wil dat VanDijk zorgt dat de boeken op ingeleverd worden gezet, zodat ik geen factuur ontvang.

0 reacties

Ook een klacht indienen over VanDijk.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen