Klacht VanDijk.nl: Boete vandijk

Klachtnummer
# 314117
Gebruiker
Nisr
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hallo,

Ik heb vorige week mijn boeken netjes ingeleverd op school. Degene die mijn boeken heeft gescant zei nog klopt precies 23 boeken. Ik heb het in totaal 3x alleen, 2x met een vriendin en tijdens het scannen gecontroleerd. Nu een week later krijg ik een boete omdat ik een boek niet heb ingeleverd. Ik heb vandijk hierover gemaild maar hun hebben gezegt dat de scanners indentiek zijn en dat het niet herleid kan worden dus moeten ze er vanuit gaan dat het niet is ingeleverd. Dus waarschijnlijk heeft degene die aan het scannen was niet goed gescant en moet ik nu een boete betalen?
Ik vind dit helemaal nergens op slaan. Ik weet nu echt niet wat ik moet doen. Ik hoop dat er iets gedaan kan worden want ik vind het oneerlijk dat ze ergens “vanuit” gaan en ik een boete moet betalen daardoor.

Mvg,
Nis

De oplossing

0 reacties

Ook een klacht indienen over VanDijk.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen