Klacht VanDijk.nl: Chaos en leugens bij Van Dijk Boeken

sad Niet opgelost
Suusvd

Mijn dochter heeft vandaag haar boeken ingeleverd. We hebben daarvoor samen de lijst doorgenomen en alle boeken netjes in een doos gedaan. Daarna heb ik de doos naar de vader van een vriendin gebracht die met de meiden naar school is gereden.
De vrouw die de boeken aannam heeft ook een tweetal boeken ingenomen die ik zelf had aangeschaft omdat ze waren gestolen. Van Dijk zou deze van de huurlijst afhalen, daarover had ik een mail ontvangen. De vrouw vertelde mijn dochter echter dat ze ze alsnog moest inleveren. Mijn dochter had ze voor de zekerheid maar in een aparte tas gestopt en toch dan maar ingeleverd.

Terug kwam ze met een werkboek Engels. Volgens de vrouw had ze dat al ingeleverd maar ze had er echt toch maar eentje van hoor.
Maar van Van Dijk krijgen we een mail dat haar werkboek Grieks niet is ingeleverd, dat wij dus moeten betalen en met fikse administratiekosten. Maar dat boek is WEL ingeleverd - het werkboek Engels echter had moeten worden ingeleverd. Wat is dit voor een bedrijf, ik word er niet goed van. Hoe moet je nu bewijzen dat het wel is ingeleverd maar dat het boek dat ze weer mee terug moest nemen juist wel had moeten worden ingeleverd?????? Moet ik dit voor de rechter laten komen? Ze liegen en verzinnen maar wat.

Veel excuses, het door mij gekochte Franse werkboek terug, het werkboek Engels mogen ze uiteraard van ons hebben maar de bewering en leugen dat wij het Pallas werkboek niet hebben ingeleverd trekken ze terug!

VanDijk.nl
    Beste Suusvd,

Wij vinden het erg vervelend hoe het is gelopen op de inleverdag!

Wat wij in ons systeem kunnen terugvinden is dat het boek "Pallas 1 oefenboek" niet is ingeleverd.

Omdat u aangeeft dat er boeken zijn ingenomen die wij niet in hadden mogen nemen, zorgen wij er voor dat het boek "Pallas 1 oefenboek" ook als ingeleverd verwerkt wordt. Dit houdt in dus u geen schadenota gaat ontvangen!

Helaas is het niet mogelijk om het Franse boek retour te sturen.

Hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Vriendelijke groet,
    Annemiek
    Afdeling klantenservice VanDijk

Suusvd
De ene mail zegt dat het ene boek niet meer hoeft te worden geretourneerd omdat ze het wel hebben gehad, de andere dat het niet nodig is omdat ik zeg dat het is geretourneerd en de derde mail zegt dat we het niet hoeven te retourneren omdat er per abuis een ander boek is ingenomen. Handjeklap dus maar feit is dat ik mijn eigen boek kwijt ben doordat de medewerkster geen juiste instructies en lijst bij zich had en dat er toch door hen is gezegd dat een boek is geretourneerd terwijl dat wel zo is en dat mijn dochter wel een werkboek van een andere taal heeft teruggekregen zogenaamd omdat ze dat dubbel had. Het klopt niet maar we laten het maar zo, er is al teveel tijd aan besteed. Hopelijk gaat het de volgende keren gewoon beter.

Ook een klacht indienen over VanDijk.nl?