Opgelost door VanDijk.nl: De gegeven oplossing door Van Dijk wat betreft een kwijtgeraakte boek vind ik onzin.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 437888
Gebruiker
Julia
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Naar aanleiding van een probleem over de manier waarop een kwijtgeraakte boek verzekerd kan worden, schrijf ik deze klachtbrief.

Van Van Dijk heb ik te horen gekregen dat ik een aangifte moet doen om het kwijtgeraakte schoolboek te kunnen verzekeren, maar het is niet met zekerheid te zeggen waar mijn boek is. Als achteraf na de aangifte blijkt dat het boek niet gestolen is, doe ik valsheid in aangifte en kan ik strafbaar worden verklaard. Het feit dat Van Dijk mij een mail had gestuurd waarin staat dat ik een aangifte moet doen om het kwijtgeraakte boek te kunnen verzekeren, vind ik onzin. Deze gegeven oplossing door Van Dijk vind ik niet goed.

De oplossing

Ik wil gebruik maken van mijn verzekering voor mijn kwijtgeraakte schoolboek, zonder een onzinnige aangifte te doen.

3 reacties

  1. Auteur
    Julia
    Datum
    Ik heb dit bericht 8 dagen geleden geplaatst, ik heb nog steeds geen antwoord gekregen. Ik hoop op een spoedig oplossing van Van Dijk.
  2. Auteur
    Julia
    Datum
    Het lijkt mij dat Van Dijk express niet snel beantwoordt. Ik heb dit jaar nog een schoolboek nodig!
  3. Auteur
    VanDijk.nl
    Datum
    Beste Julia,

    Wij vinden het vervelend dat u geen reactie heeft gehad op uw klacht. Uw klacht is door nog onbekende reden niet goed bij ons terecht gekomen, onze excuses hiervoor.

    Graag reageren wij op uw klacht.

    U heeft bij ons de service bij schade en diefstal aangeschaft. Deze service is voor schade buiten uw schuld om en diefstal van een artikel. In uw klacht geeft u aan dat er een artikel kwijt is geraakt. Het kwijtraken van een artikel valt niet onder onze service.

    Wanneer er een artikel is gestolen moet hier aangifte van gedaan worden via de website van de politie. Dit staat ook aangegeven in de voorwaarde van service en op het serviceformulier.

    Heeft u hier verder vragen over, mag u dit mailen naar socialmedia@vandijk.nl.

    Hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Vriendelijke groet,

    Annemiek
    Team webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Julia
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over VanDijk.nl?