Opgelost door VanDijk.nl: Factuur onterecht, klantenservice zeer onvriendelijk

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 388515
Gebruiker
Sarasoen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Dochter heeft boek wiskunde later ingeleverd via post.nl. Ze heeft het inleverformilier in het boek gezet i.p.v. op het boek. Ik heb na een paar weken gemaild of het ontvangen was, maar helaas geen antwoord. Dus ben ik na een maand ervan uitgegaan dat het ontvangen was en het verzendbewijs weggegooid. Krijg ik een factuur van ruim 56 euro. Gebeld met hen, zeer onbeleefde klantenservice. Ze eisen een verzendbewijs. Ik heb alleen een pinbon waar het verzendtarief op staat. Dit accepteren ze niet. Ik wil de factuur niet betalen, dit is onterecht. Ze willen het gewicht op het verzendbewijs zien, maar aan de tarief op de pinbon zie je dit ook.

De oplossing

Factuur intrekken, zie pinbon in bijlage

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sarasoen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Factuur is gecrediteerd. Gelukkig serieus genomen met een normaal antwoord dan de reactie op mails en telefoon.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over VanDijk.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen