Opgelost door VanDijk.nl: factuur onterecht

content Opgelost
GJ

Volgens Van Dijk is een boek ingeleverd zonder bijlage en moet mijn dochter 40 euro betalen voor het niet inleveren van de bijlage.
De procedure tijdens het inleveren is dat het boek alleen ingeleverd kan worden met bijlage anders accepteren ze het niet.
Omdat Van Dijk zelf aangeeft dat het boek is ingeleverd kan het dus alleen met bijlage zijn ingenomen.

Mail Van Dijk: Beste G,

Bedankt voor uw bericht.

Op 19 juli ben u al via de e-mail op de hoogte gesteld dat wij de bijlage van het boek hebben ontvangen. Op 27 juli hebben wij u nogmaals een e-mail gestuurd dat wij de bijlage niet hebben ontvangen. Wij kunnen namelijk een het Choices upper-intermediate student's book, zonder bijlage niet meer in zetten.

Omdat wij de bijlage nooit van u hebben ontvangen. Blijft de factuur, zoals mijn collega's al aan u hebben aangeven blijft staan. Als u de factuur niet betaald, zal er aanmaningskosten overheen komen na de vervaldatum na ontvangst van de herinnering. Mocht u dan nog steeds weigeren te betalen wordt u dan overgeheveld aan het incassobureau.

Ik ga er vanuit u nu voldoende te hebben geïnformeerd.

geld terugstorten op rekening

VanDijk.nl
    Beste meneer/mevrouw Verhaaf,

Wij vinden het vervelend dat u afwijkende antwoorden van ons heeft gehad.

Om deze reden gaan wij uit coulance de schadefactuur van € 39,72 crediteren.

U ontvangt van ons nog een bevestiging per mail.

Hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Vriendelijke groet,

Annemiek
    Team webcare

GJ
Geld is teruggestort

Ook een klacht indienen over VanDijk.nl?