Opgelost door VanDijk.nl: Geen bewijs gekregen met boeken inleveren deed men niet nu moet ik welbewijzen dat ze ingeleverd zij

content Opgelost
esther19

Boeken ingeleverd.Er werd geen stempel of bewijs aangeleverd dat ze ontvangen waren.Ook niet toen mijn dochter weer naar binnen ging om t nogmaals te vragen.
Werd niet gedaan zei men
Vandijk meteen gebeld geen probleem ze maakte een notitie.Klopte dat ze op somige scholen geen stempel of handtekening gaven ivm corona
Tot ik vandaag een mail kreeg dat mijn dochter haar boeken niet heeft ingeleverd
Ik moet nu getuigen/bewijs aa leveren dat ze ze ingeleverd heeft .
Ivm corona gaven ze geen stempels zegt de telefoniste maar ik moet wel nu bewijzen dat zij ze ingeleverd heeft. Had men dat bij de eerste meldi g gedaan dan had ik mijn dochter terug de school ingestuurd om de dois en deze aangetekend op gestuurd

Ik wil dat t opgelost wordt.Er is meteen melding van gemaakt bij vandijk dat er geen bewijs werd afgeleverd .Was geen probleem werd notitie van gemaakt zei de klantenservice. Dus ik wil dat t nu recht gezet wordt en de boeken op ingeleverd gezet worden zijn tenslotte ingeleverd. En dat er voortaan altijd een bewijs van afgifte wordt gegeven ookal zijn er corona maatregelen.

esther19
Wij krijgen t voordeel van de twijfel.Wij hopen wel dat men de volgende keer met boeken inleveren wel stempels als bewijs van inleveren geven. Dit zien we helaas nog niet in de reactie staan.

Ook een klacht indienen over VanDijk.nl?