Opgelost door VanDijk.nl: Geen bewijs gekregen met boeken inleveren deed men niet nu moet ik welbewijzen dat ze ingeleverd zij

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 462779
Gebruiker
esther19
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Boeken ingeleverd.Er werd geen stempel of bewijs aangeleverd dat ze ontvangen waren.Ook niet toen mijn dochter weer naar binnen ging om t nogmaals te vragen.
Werd niet gedaan zei men
Vandijk meteen gebeld geen probleem ze maakte een notitie.Klopte dat ze op somige scholen geen stempel of handtekening gaven ivm corona
Tot ik vandaag een mail kreeg dat mijn dochter haar boeken niet heeft ingeleverd
Ik moet nu getuigen/bewijs aa leveren dat ze ze ingeleverd heeft .
Ivm corona gaven ze geen stempels zegt de telefoniste maar ik moet wel nu bewijzen dat zij ze ingeleverd heeft. Had men dat bij de eerste meldi g gedaan dan had ik mijn dochter terug de school ingestuurd om de dois en deze aangetekend op gestuurd

De oplossing

Ik wil dat t opgelost wordt.Er is meteen melding van gemaakt bij vandijk dat er geen bewijs werd afgeleverd .Was geen probleem werd notitie van gemaakt zei de klantenservice. Dus ik wil dat t nu recht gezet wordt en de boeken op ingeleverd gezet worden zijn tenslotte ingeleverd. En dat er voortaan altijd een bewijs van afgifte wordt gegeven ookal zijn er corona maatregelen.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
esther19
Datum
Uiteindelijke oplossing
Wij krijgen t voordeel van de twijfel.Wij hopen wel dat men de volgende keer met boeken inleveren wel stempels als bewijs van inleveren geven. Dit zien we helaas nog niet in de reactie staan.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over VanDijk.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen