Opgelost door VanDijk.nl: Geen goede reden

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 468425
Gebruiker
LuchtigeDistel#432
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Der is tegen mij gezegd in 2019 dat het boek. Daar lag en de factuur niet betaald hoefde te worden maar Van dijk is goed geworden in te zeggen dat het boek te laat is ingeleverd en heeft alles gestuurd na de deurwaarde . Krijg geen gesprekken die opgenomen zijn van Van dijk. Ik heb gezegd ik wil een goede reden daarna betaal ik of de rekening

De oplossing

De factuur zelf gaat betalen want er is gezegd door hun dat ik de factuur niet hoefde te betalen

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
LuchtigeDistel#432
Datum
Uiteindelijke oplossing
Betalen de kosten
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over VanDijk.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen