Klacht VanDijk.nl: Geen levering boeken

R.J. Fokkens

Tijdig bestelde schoolboeken nog steeds niet ontvangen ondanks beloften in mail:

Op 13 juli 2017 heb je bij ons je leermiddelenpakket besteld. Jouw pakket wordt uiterlijk in de week voordat je school start bij jou bezorgd. Geen zorgen dus!

Zojuist (5september 2017) hebben wij een deel van je bestelling van 13 juli 2017 naar je opgestuurd. PostNL bezorgt jouw pakket binnen 4 werkdagen en laat je via een e-mail het bezorgmoment weten.

We ontvangen ook geen enkele reactie op onze al twee keer verzonden email aan de Klantenservice.

Levering huurboeken en zelf gekochte extra's zoals beloofd en reactie op mijn mail en deze klacht. Onze zoon zijn eerste schoolweek op nieuwe school is al geweest.

R.J. Fokkens
    Op 5 september 2017 mail ontvangen dat boeken (op twee boeken na) binnen 4 werkdagen worden ontvangen door ons. Nee dus!
    Vandaag (11-9) mail zelfde ontvangen dat boeken (op 14 ! boeken na) binnen 4 werkdagen worden ontvangen. Waardeloos begin van het schooljaar dankzij VanDijk.
    VanDijk.nl
    Geachte heer/mevrouw Fokkens,

Naar aanleiding van uw reactie kunnen wij meedelen dat wij helaas niet voor alle pakketten de deadline hebben gehaald. Zo ook het pakket van uw zoon.
    Volgens onze gegevens is het pakket inmiddels bij u afgeleverd afgelopen dinsdag.

Onze welgemeende excuses voor de vertraging.

Vriendelijke groet,
    Janet
    Afdeling klantenservice VanDijk.

R.J. Fokkens
Nog steeds lang niet alle boeken ontvangen, laat staan daar er zicht is op levering op korte termijn. Inmiddels is school al 2 weken bezig. We wachten nog steeds op 14 boeken. Waardeloos! Telefonisch contact niet mogelijk: meer dan 10 minuten in de wacht en geen reactie.

Ook een klacht indienen over VanDijk.nl?