Klacht VanDijk.nl: Geen licentie wel betaald

Klachtnummer
# 185479
Gebruiker
Koemjo4
Datum
1 reactie

Details

De klacht

In Juli al boeken en licenties voor de opleiding van mijn dochter besteld. Licentie zou t.z.t. worden toegestuurd met een code? Nog steeds niks ontvangen en bellen levert je een wachttijd van ruim een uur op.
Ben er zo verschrikkelijk klaar mee.

De oplossing

Kom potverdomme met die licenties over de brug zodat ze kan studeren.
Mocht het voor 1 oktober niet geregeld zijn dan verlang ik mijn geld terug van alle licenties die ik heb aangekocht.

1 reactie

  1. Auteur
    VanDijk.nl
    Datum
    Goedenavond,

    Wat vervelend dat je de licenties nog niet kunt gebruiken.
    Je kan op jouw schoolportaal inloggen met jouw schoolaccount. Daar kan je de licenties vinden.


    Met vriendelijke groet,
    VanDijk.nl

Ook een klacht indienen over VanDijk.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen